როგორ გაგრძელდა მეგობრობა on line

თუკი შენ, ახლა, ამ პოსტს კითხულობ, მაშინ წაიკითხე ჯერ ეს პოსტი და შემდეგ განაგრძე, თუ რა თქმა უნდა გაინტერესებს როგორ გაგრძელდა ჩემი და ჩემი on line მეგობრის ურთიერთობა. მიხვდით ხომ გაბრაზებული რომ ვიყავი? ამას წინა პოსტის ბოლო აბზაცი მოწმობს. იმ ადამიანისგან გწყინს ვინც გიყვარს ასე არაა? თუმცა ეს მხოლოდ მედლის ერთი მხარეა. როცა ვწერდი დარწმუნებილი ვიყავი რომ აღარ  გავცემდი ხმას და ასე დავსჯიდი. მაგრამ გულის სიღრმეში მე თვითონ მაინც თუ მჯეროდა ამის ვერ გეტყვით. მაშ ასე, მისგან  წერილი მომივიდა.

სიმართლე გითხრათ აზრზე არ ვიყავი რა მეპასუხა. მაგრამ როგორ გამიხარდა?! რა თქმა უნდა სიხარული არ შევიმჩნიე და ძალიან მშრალად ველაპარაკე, მინდოდა მიმხვდარიყო რომ მაწყენინა.

მაგრამ აღმოჩნდა რომ ისიც ნაწყენი იყო. ეს კი ვერ ვიფიქრე (ხომ გითხარით მედლის ერთი მხარეა-მეთქი) საკუთარი თავი დამნაშავედ ვერ მივიჩნიე. (წავუეგოისტებ ხანდახან:/)

      აი ასე, ორმა  ერთნაირად მეტ – ნაკლებად განაწყებულებმა გავაბით ლაპარაკი, გული გადავუშალეთ ერთმანეთს და ყველაფერი ჰეფი ენდით დავასრულეთ :D.

 

              ამას დაემატა ისიც, რომ ჩემი ბლოგი აღმოაჩინა.  და ბლოგში საკუთარი თვი 😀

ბლოგი მას შემდეგ გავაკეთე რაც მან თავისი ცხოვრებიდან ამომშალა (ფრაზა სერიალიდან 😀 ). აი აქედან წამოვიდა გულახდილი საუბარი და დავასკვენი, რომ არც მე ვიყავი ბატკანი.

ის მართლა ძალიან კარგი ადამიანია(ძალიან მშრალად ჟღერს ეს სიტყვები იმასთნ შედარებით, რისი გადმოცემაც მინდა). მაგრამ,ზოგჯერ მგონია რომ ინტერნეტდამოკიდებული კი არა მეგობარდამოკიდებული ვარ.

არ მინდოდა შენი წყენინება 🙂

5 comments on “როგორ გაგრძელდა მეგობრობა on line

რას ფიქრობ შენ?

