ცუდი ხასიათი – მავნე ჩვევა

მინდა ხასიათის დაპროგრამება შემეძლოს. ოღონდ, მაშინ როცა მარტო ვარ. თუ ვინმეა ჩემ გვერდით, არ აქვს კონკრეტული მნიშვნელობა მეგობარი იქნება ეს თუ უბრალოდ ნაცნობი, არ შემიძლია ჩემს გვერდით მყოფებს გადავდო უარყოფითი მუხტი. ჰო, ფაქტიურად თამაში მიწევს. ამიტომაც არის, რომ იმ უიშვითეს შემთხვევაში როცა ვერ ვთამაშობ და ვარ ცუდ ხასიათზე-ეს გამოიხატება იმით რომ ხმას არ ვიღებ საერთოდ-მესმის:“მე ასეთს არ გიცნოობ?!“

მე მინდა ჩემ თავთან მარტო დარჩენილი ვიყო კარგად. სხვათაშორის არც ისე ძნელია ჩემი მოხასიათება. საკმარისია უბრალოდ გავიდე სახლიდან. მინიმუმ ნახევარი საათით. შეიძლება იფიქროთ, რომ ეს ძალიან ადვილია. არა ჩემო კარგებო. აი, ყველაზე ძნელი მომენტი იცით რომელია? რომ ადგე და გახვიდე!

ბევრი წამიკითხავს იმის თაობაზე, თუ როგორ უნდა ვებრძოლოთ უხასიათობას, ან დეპრესიას. მაინტერესებს რა განაპირობებს შენს კარგ ხასიათზე ყოფნას? ნუ დაგეზარება და გამიზიარე კომენტარებში. იქნებ შენი რჩევა მეც გამომადგეს.

P.S  მე შენ მიყვარხარ.

ქეთი კარამელი

8 comments on “ცუდი ხასიათი – მავნე ჩვევა

  1. ხშირად უყურე მზის ამოსვლას, მოუსმინე კარგი მუსიკა, დალიე ფინჯანი ჩაი, წადი პაემანზე ან სულაც, ამის წერას ადექი და შენი თავი დაამუღამე 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    • რაღა დროს ჩემი პაემანია:დ

      მზის ამოსვლა გამოვრიცხე-დილი ძილი მიყვარს.
      პაემანი გამოვრიცხე-დაოჯახები ვარ.
      მუსიკა და ჩაი კიდევ ისედაც მაქვს:/ ნწ, ცუდადაა ჩემი საქმე.

რას ფიქრობ შენ?

