სათქმელი თუ არაფერი გაქვს გ ა ჩ უ მ დ ი!

რა აზრი აქვს იმას რას დავწერ. ან საერთოდ რატომ ვწერ. ვის აინტერესებს. ვწერ, ვდებ და ობი ეკიდება. ხანდახან რომელიმე გზააბნეული თუ შემოივლის და ისიც იმიტომ, რომ გუგლის სერჩში სიტყვა “სექსმა” გადმოაგდო ჩემს ბლოგზე. მგონი ჩემი თვითშეფასება ასეთ მინიმალურ ზღვარზე ჯერ არ ყოფილა. რატომ ვარ ამ დონეზე გითხრათ. თქვენი კუმირი რომ თქვენით დაინტერსდეს რას იზამთ? ისე, უბრალოდ, სრულიად შემთხვევით რომ მოგწეროთ. ძაან დებილობები ველაპარაკე. ის “მე” მე არ ვიყავი. რომელიღაც შტერი გოგო იყო, ოღონდ არა – მე. ასეთი არ ვარ. მოკლედ, როგორც იტყვიან გაფრენილ სიტყვას უკენ ვერ დააბრუნებ. ჯობდა სულ არაფერი მეთქვა. შეიგნე რა ადამიანო სათქმელი თუ არაფერი გაქვს გ ა ჩ უ მ დ ი!

stop-talking1

 

ერთი და მთავარი იყო სათქმელი. მიყვარხარ. მორჩა. ეს ხომ არ ისე ძნელია.  მონიტორი ვერ დაინახავდა როგორ გავწითლდებოდი.

რას ფიქრობ შენ?

