სხვისი ჩემი ოცნების მამაკაცი

 

200172363-001 შენობას ვუახლოვდები და ვცდილობ წარმოვიდგინო მისი ოთახი. როგორ შევალ, მივუახლოვდები თეძოების სექსუალური რხევით, შემოვუვლი მაგიდას და ზედ შემოვსკუპდები. მმ, ან პირდაპირ კალთაში ჩაჯდომა ხომ არ ჯობია? მაგას, როცა მივალ მაშინ გადავწყვეტ, იქნებ სულაც მარტო არ არის.

ძალიან ვნერვიულობ, მაგრამ რომ არ მივიდე ჭკუიდან გადავალ ალბათ. ერთი სიტყვაც რომ მომწეროს მაშინვე ვსველდები და ამის ატანა აღარ შემიძლია. მინდა რომ ბოლოსდაბოლოს რეალურად ვიგრძნო ცხელი სუნთქვა ჩემს ყელთან და მისი ენის გემო გავიგო.

დარწმუნებული კი არ ვარ მისვლისას რომ უკან არ გამოვბრუნდები. ჯანდაბა! მგონი დეპრესია მაქვს და საშინლად დაბალია ჩემი თვითშეფასებაც. ალბათ ნოემბრის ბრალია, ყველაზე დეპრესიული თვის, დეპრესიულ თვეთა შორის.

ვუახლოვდები და წარმოვიდგენ რა ხდება შიგნით. 484580_519459834736869_1295203597_n

ალბათ რამდენიმე ადამიანი მოძრაობს მხოლოდ. მაგრამ ჯობია ბევრი ხალხი იყოს და შეუმჩნეველი დავრჩე. რამდენიმე წყვილი თვალი ერთდროულად ამხედ-ჩამხედავს და.. ვითომც არაფერი თავის საქმეს გააგრძელებს. ინტუიციით მივადგები კარს სადაც ის იქნება. ოდნავ დავაკაკუნებ და ცოტა დამაკლდება რომ თავქუდმოგლეჯილი არ გამოვიქცე. ამას ალბათ იმიტომ ვერ მოვახერხებ რომ მუხლებში საშინელ სისუსტეს ვიგრძნობ. კარს თვითონ გამიღებს და ღიმილიანი სახით მომაჩერდება. გადავდგამ ერთი ნაბიჯს და კისერზე ჩამოვეკიდები. თვალები, როგორც ორგაზმის დროს, ისე ამიცრემლდება ბედნიერებისგან. ძალიან არ მინდა ცრემლები დაინახოს და იფიქროს გიჟიაო.

ცოტა გონს მოვალ და ნელ-ნელა გავათავისუფლებ ჩემი მარწუხებისგან. ოთახში არავინ იქნება, უსიტყვოდ წავალ მაგიდისკენ. მაგიდაზე შემოსკუპება მაინცდამაინც კარგ აზრად თუ აღარ მეჩვენა და ვერც კალთაში ჩაჯდომა მოვახერხე, მაგიდასთან მდგარ, სავარაუდოდ მის სავარძელზე მოვკალათდები. საკმაოდ ფართო და მოსახრეხებელზე სხვათაშორის.

– აამ… – მოუნდება თქვას რამე.

dab633195c0e6d65bd51eb938d41af37მე გავიღიმებ და ხელს საკუთარი ტრუსისკენ ჩავაცურებ. ვიცი როგორ აღაგზნებს როცა ვმასტურბირებ. ისიც ვიცი, რომ მოვა და ჩემს თითებს თავისი ენით ჩაანაცვლებს. მერე ამიტაცებს და შემომისალტავს. ეს იქნება საუკეთესო სექსი ჩემს ცხოვრებაში. ერთმანეთის თვალებში ჩავიძირებით და მივხვდებით,რომ დღე, თუნდაც მარადისობამდე გაიწელოს, მაინც არ გვეყოფა ერთმანეთი.

აი, ბოლო კი მაინც ერთია და გარდაუვალი. ის ადგება, გვიან12570b7b850234641bce5a7d85d83f88 არისო იტყვის და დაბრუნდება ცოლთან…

მივუახლოვდი კარს სადაც ის არის. ვფიქრობ და მაინც ვაკაკუნებ.

 

4 comments on “სხვისი ჩემი ოცნების მამაკაცი

რას ფიქრობ შენ?

